torstai 17. syyskuuta 2015

I am so ready for fall time !

Heippa piiitkästä aikaa ! :)
Se joka on yhtä innoissaan syksystä kuin minä, nostaa käden pystyyn ;)
Pimenevät illat, kynttilät, valot, neuleet ja kaikkia mitä nyt yleensä kuuluu syksyyn. Näistä asioista olen innoissani. Joten taas on aika koluta läpi kaikki kaupat ihastellen ihania syys uutuuksia...! Näistä omaa silmää mielyttävistä vaatteista päätin tehä kollaasit.
Mitäs tykkäätte mun vaate poiminnoista ? Ite haaveilen uudesta meikkipaletista ja tummista huulipunista ♥ 
Toivottavasti täällä on vielä jotain jäljellä jotka mun blogia vielä lukee. Teen tässä myöhemmin postauken mun kuulumisista, mutta aattelin että palaan blogailun maailmaan syksyaiheisella postauksella. Ihanaa torstaita kaikille vielä jaksaa huomisen ja sitte oliskin jo viikonloppu :) lovesaara

3 kommenttia:

  1. Täällä ollaan tosin vaihtelevasti sillä olen nyt onnellinen pienen pojan äiti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi hirmuisen paljon onnea :) ! Kiva kuitenkin että välillä lueskelet...

      Poista
    2. Kiitos juu luen ja postailen blogiini aina tilanteen mukaan.Tokihan poika välillä nukkuu ja puolisokin hoitaa =)

      Poista

Piristä päivääni ! Kirjoita kommentti (: