sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

Kevättä rinnassa !

Moikka ! Tässä kun nyt olen sairastellut vähän väliä niin on tullut selailtua nettikauppoja, yritäessä parentua sekä haaveiltua kaikenlaisista vaatteista :)
Huomaan että mun silmä on mieltynyt siniseen väriin, sekä raitaan josta tykkäsin kovasti kyllä jo syksylläkin.  Mitäs mieltä te olle näistä vaatteista ? Mikä on teidän musthave-juttu keväälle ? Mulla on ehdottomasti ainakin uudet tennarit, jotka ostin eilen keskiseltä. Juuri nuo kyseiset valkoiset converssit ♥ En malta odottaa kunnon kelejä että pääsen vetämään nämä kengät jalkaani.

Uusia meikkeäjäkin olisi ihana ostaa. Jotain tosi värikkäitä huulipunia ja kynsilakkoja. Sekä ihastuin kokonaan the balmin nude dude-palettiin. 
Nyt taidan mennä keittämään kupposen findrexiä ja kahtomaan leffaa. Ihanaa huomista viikonalkua kaikille ! T. Saara 

3 kommenttia:

  1. Hitsi kuinka ihania kevät juttuja ootkaan keräillyt, voisin ottaa melkein jokaisen mun omaan vaatekaappiin! :-)

    Ihanaa tiistaita <3
    http://emmppu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Aivan mielettömän ihana blogi, liityin lukijaksesi :-) <3

    <3: www.sofialaurent.com

    VastaaPoista
  3. Voi kun ihania vaatteita olet kerännyt yhteen! Varmaan mun musthave juttu on kesän rusketus ja kesä mekot! :)

    VastaaPoista

Piristä päivääni ! Kirjoita kommentti (: