maanantai 12. toukokuuta 2014

What happiness is to you ?

Moikka ! Mun blogissa voidaan elellä hieman hiljaiseloa tässä parin viikon aikana. Kiireiden vuoksi ja siks etä mä sressaan valmistujaisiani ihan kamalasti... Ja vielä nuhakin tähän kaiken päälle. Onneksi kuitenkin mekko on jo hommattu. Kiinnostaisko teitä mekosta jonkinlainen postaus ?

Mutta siihen kunnon postaukseen. Eli päätin kuitenkin nyt tehä postauksen mun synttäri lahjoista ja niin mun synttäreistähän on nyt oikeesti enemmänkin kuin viikko. Huupss !

Mulle oli tavallaan ihan yllätys mitä sain ;) Vaikka sainkin valinnan tehdä yhestä korusta.






Mitä mieltä olette tollasista nimikoruista, mä tykkään ihan valtavasti. Onko kukaan muu lukenut tota kirjaa, sillä se on ihan mahtava. Kiinnostais teitä muuten nähä mun uusimmat kirja ostokset ? 
x Saara

5 kommenttia:

  1. Nätti nimikoru ja hei oo huhuillu sun sähköpostiin sekä tänne blogiin siitä arvontavoitostani.Nimittäin en oo viel saanu aattelin vaan ettei oo kadonnu postiin =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos (: Tänään laitan paketin postiin, anteeksi viivästyksestä mutta olen sairastellut enkä ole päässyt postiin !

      Poista
  2. Mua ainakin kiinnostaa postaus mekosta ja sit kirjoista kans! :)

    VastaaPoista
  3. Muukin kiinnostaisi mekkopostaus!:)

    VastaaPoista

Piristä päivääni ! Kirjoita kommentti (: