perjantai 15. syyskuuta 2017

Autumn wardrobe wants

Hei !
Onko siellä ruudun takana ketään muuta joka nauttii syksystä yhtä paljon kuin minä? Siis ihan oikeesti rakastan kaikkia syksyn värejä, lehtiä, pimeneviä iltoja, kirpeää aamuilmaa sekä kynttilöitä. Syksy on vaan niin kaunista aikaa :)
Yks mun lempipostauksista lukea sekä työstää on vaatetoive/inspiraatio postaukset. Mun blogissa tämän tyylisiä postauksia on ennenkin nähty joten pidemmittä puheitta eteenpäin.

PAPERIPUSSIHOUSUT !! Mun hirveä etsiminen ei vieläkään ole tuottanut tulosta siihen että löytäisin juuri ne mun päälle istuvat housut. Vieläpä sillä lahkeen kapenevuudella, jos kuitenkin olisin löytänyt ne housut. Sillä henkkamaukan sivuilta bongasin juuri mun kategoriaan sopivat housut. Jes jes jes !
Nyt vaan toivotaan että ne ovat liikkeessäkin, että pääsen kokeilemaan.


Sekä kaikki punaruskeet tai sinapin väriset neuleet miellyttävät mun silmää aina näin syksyisin. Veromodan sivuilta bongasin neuleen jossa kaikki on värien kanssa kohillaan. Siis harmaan ja sinapinkeltaisen sekoitus ♥
Mun toivelistalta löytyy myös Naked Heat paletti, kuten varmaan myös monen muunkin toivelistasta. Noi värit ovat vaan niin kauniit. Ja hei toi paletin ulkoasukin on aika mahtava :)
Sekä NYXin lämminsävyinen paletti kummittelee tuolla mielessä. Sekä essencen uudesta meikkivoiteesta oon lukenu hyviä arvosteluja että se on ihan pakko hankkia, eikä sitä hinnallakaan ole pilattu.

Love, Saara 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä päivääni ! Kirjoita kommentti (: