torstai 19. helmikuuta 2015

Eye Candy.

Moikka ! Nyt kun taas olen pääsyt tähän postaus rytmiin niin postailen menneeltä kuukaudelta juttuja,ostoksia ja kuulumisia. Eli Joskus tammikuussa selailin eri nettikauppoja, ja haaveilin erilaisista meikkijutuista. Yksi paletti jäi kaihertamaan mieltäni, ja sitten yksi päivä klikkasin sen ostoskoriin. Nyt kun sanon että olen käyttänyt sitä joka päivä, tai sikäli niinä päivinä milloin olen meikannut. Niin en narraa. Paletti on kerrassaan mahtava. Mikä tämä paletti sitten on ?



Se on viva la divan candy eyes. Juuri nettisivuilta tuo paletin nimi osui silmiini ja herätti kiinnostuksen. Paletissa on valittavana neutraaleista sävyistä värikkäisiin, oman mielen mukaan. Tämä on ehdottomasti uusi suosikkini. Ennen tätä paletti omistin vivaladivalta yhden paletin josta olen tykännyt kovasti, mutta tämä on ehdottomasti se mieluisempi. Tältä brändiltä huulipunat kiinnoistaisivat kovasti. 
Viikonloppuna meillä on 80.v synttärit, haluatteko nähä jonkinlaista asu-postausta. Mä täällä mietin että mitä laitan sinne päälle, kohta penkonu koko mekkovaraston. Mutta enköhän mää jotain keksi. Vielä huominen sitten olisikin keskiviikkoon asti lomaa :) T: Saara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Piristä päivääni ! Kirjoita kommentti (: