tiistai 16. joulukuuta 2014

Late nights shopping !

Tervehdys !
Päätin tulla päivittelemään mun uusita ostoksista. Joita ostin keskiseltä, löysin uusia ihania huulirasvoja. Uusia baby-lipsejä oli aivan pakko ostaa kokeiluun ♥ Sekä outoon poro innostukseeni ostin aivan ihanat kuumajuoma-lasit porokuviolla sekä uudet mukit iittalasta.

Mitä tykkäätte ostoksista ? Mä en voi uoskoa että joulu on ihan justiinsa. Ja mulla on vielä pari joululahjaa ostamattakin... Tulee kohta kiirus :) 
Nyt taidan mennä nukkumaan tee-kupposen kera. Öitä. T: Saara 

1 kommentti:

  1. En tiennytkään että uusia Baby lipsejä on tullut myyntiin! täytyypäs itsekin ostaa kokeiluun :) Ainakin tähän mennessä olen tykännyt kaikista 3 erilaisesta mitä olen käyttänyt. Ja oi, ihana tuo poromuki!

    VastaaPoista

Piristä päivääni ! Kirjoita kommentti (: