torstai 16. lokakuuta 2014

Toivomus Kollaasi ♥

Moikka ! Mä oon tänään ahkeroinnut ja tehny pari kollaasia niistä vaatteista, meikeistä ja kengistä mitkä olisi aivan mahtavia hankintoja syksyyn :) Mä haaveilen koko ajan uusista lämpimistä syksy vaatteista, vasrsinkin uusi pehmoinen neuletakki olisi kiva hankinta. Tavallisesti oon tehnyt tosi tylsät kollaasit picmonkeylla mutta nytten keksin siellä toisen tavan toteuttaa kollaasi postaus enkä malttanut millään odottaa vaan väkertelin niitä teille. Mitäs tykkäätte ?? 


Yhtäkkiä olen tykästynyt kovasti harmaaseen ja liilaan väriin :) Löytyykö teiltä samoja asioita omalta syksyiseltä ostoslistalta ?? 
T: Saara 

7 kommenttia:

  1. Millon tulee asuntopostausta? :)

    VastaaPoista
  2. Jos saan sen valmiiks niin tällä viikolla :) !!

    VastaaPoista
  3. Mullakin harmaa on tällä hetkellä yks niistä väreistä, joihin isken silmäni ekana. Nahkahousut kuulu kans mun syksyn listaan, onneks niitä ei tarvi enää ostaa kun viime syksynä tuli hankittua kolmet erilaiset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo ennen en ees tykännyt yhtään harmaasta, mutta yhtäkkiä tykkäänkin. Pitää kyllä varmaan ostaa nyt ne nahkahousut :)

      Poista
  4. Näyttääpä kivalle, bongasin heti muutaman asian jotka voisin kotiuttaa itselle samantien! ja harmaa ja liila väreinä ovat kyllä super kivoja ja iskee muhunkin ihan täysin!♥

    http://wonderland--life.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Harmaa on kyllä ihana väri näin syksyä vasten, myös liila ♥ Kollaasit ovat kerrassaan ihania ja niiden värimaailma on tosi houkutteleva, löytyy pari tuotetta mitkä haalisin itselleni saman tien. Sulla on muuten todella upea blogi:)

    http://myunstoppablelifestyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Piristä päivääni ! Kirjoita kommentti (: