sunnuntai 27. heinäkuuta 2014

Team Converse !

Moikka ! Ostin tosiaan tossa viime viikolla uudet tennarit itselleni mutta en ihan mitä tahansa tennareita vaan converssit. Tai ei ne enään varmaan niin mikään iso juttu ole mutta mulle on sillä tämä pari on mun ihka ensimmäiset converssit. TÄH? Niinpä en ole ikänä omistanut kyseisiä kenkiä enkä edes halunnut ennenkuin nyt... Mutta tosiaan löysin nämä kengät intersportista vielä alennuksesta. Alennuksen jälkeen hintaa niille jäi 51 euroa enkä vaan voinnut olla ostamatta niitä. Nyt olen todella iloinen uuden kenkäparin omistaja :)






Onko siellä ruudun toisella puolella muita jotka ovat vastikää hurahtanut conversseihin tai vannoutuneita converssin käyttäjiä ?. Mä tunnustan jo haaveilevani toisesta parista kyseisiä kenkiä ehkä valkosista tai liiloista. :) 
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille !! T: saara 

4 kommenttia:

  1. Mullakasn ei ikinä ole ollut consseja, kokeilin tuollaisia samanlaisia, enkä tykännyt. Matalavartiset, ohutpohjaiset voisi olla ok, en tiedä edes onko sellaisia:D mutta nuo ovat nätin väriset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep ! Mäkin ensin halusin ohut pohjat näihin kenkiin :)

      Poista
  2. Ihanan väriset! Mä haaveilen edelleen conversen light mallisista tennareista, en vaan oo jaksanut alkaa tilaileen niitä (mikä on yllättävää koska ostan melkein kaiken nykyään netistä..) Normi-Converseja meillä on töissä myynnissä, mutta jahkailen niiden ostamista, koska en tiiä istuuko ne sittenkään niin hyvin mun jalkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos !! En ole ainakaan ite vielä katunut että ostin. En varmaan mitään muita kenkiä enään käytäkkään, hahahaha :)

      Poista

Piristä päivääni ! Kirjoita kommentti (: